
Tilaus- ja toimitusehdot
1. Tilaaminen
Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaus tehdään verkkokaupasta. Tilausvahvistus tulee sähköpostitse, siinä ilmoitetaan tilausnumero, tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet.
2. Tuotteiden hinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hintaan sisältyy arvonlisävero 25,5 %.
3. Maksaminen
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
4. Toimitus
Tuotteet toimitetaan postitse asiakkaan valitsemaan postin toimipisteeseen/pakettiautomaattiin. Tilaus lähetetään yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Pyrimme ilmoittamaan poikkeuksista tilauksessa selkeästi.
5. Toimituskulut
Tuotteiden hintaan lisätään toimituskulut.
Postipaketti 6,10 euroa
Lähetys noudetaan postista tai postin pakettiautomaatista. Yleensä tilaus on noudettavissa 1-4 arkipäivän sisällä kello 16 jälkeen.
Postitoimipaikka: Saapumisilmoitus tulee tekstiviestillä sekä yleensä myös lähetyksessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Lähetystä säilytetään postissa saapumispäivän lisäksi 7 vuorokautta.
Pakettiautomaatti: Saapumisilmoitus ja pakettiautomaatin koodi lähetetään tekstiviestillä. Pakettia säilytetään automaatissa 7 päivää sen saapumisesta.
Kun tilaus on valmiina, saat lähetystunnuksen, jonka avulla voi seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla www.posti.fi.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut Suomeen.
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin.
6. Palautus ja vaihto
Tilauksilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautuksesta on ilmoitettava 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta tulee ilmoittaa kirjallisesti sähköpostitse, sanna-mari.ruonaniemi@withinnature.fi. Sähköpostista tulee ilmetä tilausnumero, nimi, osoite, puhelinnumero sekä palautuksen syy.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautettavat tuotteet tulee olla ehjässä pakkauksessa. Virheettömien tuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas. Emme palauta postikuluja, emmekä lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja. Kun palautettavat tuotteet on hyväksytty, maksun palautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Mikäli tuote halutaan vaihtaa toiseen tuotteeseen, tulee siitä ilmoittaa sähköpostitse. Vaihdettavan tuotteen palautuskuluista vastaa asiakas. Tilalle lähetetystä tuotteesta veloitetaan aina postikulut.
Postista noutamatta jäänyt paketti ei ole palautus.
7. Reklamaatio/viallinen tuote
Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai kuljetuksen aikana tuote on vioittunut tai kadonnut, asiakkaan tulee ilmoittaa siitä välittömästi sähköpostitse. Virheellinen tuote korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tai asiakkaan halutessa, tuotteen hinta palautetaan. Paketin vioittumisesta on tehtävä ilmoitus välittömästi postin toimipisteeseen pakettia noudettaessa.
Kaikki tilauksiin liittyvät yhteydenotot sähköpostitse sanna-mari.ruonaniemi@withinnature.fi